streda 7. októbra 2015

prvé narodeniny :)

Ahojte všetci pravidelní, ale aj náhodní čitatelia. Dnes je to presne rok, čo som sa rozhodla založiť tento blog. Som neskutočne rada, že som začala blogovať, lebo mi to dalo naozaj veľmi veľa: spoznala som mnoho zaujímavých ľudí - aj keď len virtuálne, našla som veľa krásnych blogov a hlavne, robím to, čo ma naozaj baví a napĺňa! Takže vám všetkým patrí obrovské ďakujem!!! :)

Ako poďakovanie by som vám chcela podarovať túto drevenú krabičku, (článok o nej je TU), ktorá bude naplnená rôznymi vecičkami, ktoré používam aj ja. Konkrétne to budú tieto washi pásky, dve pečiatky s čiernou poduškou a ako bonus vám pribalím tieto rozkvitnuté náušničky.
Súťaž bude trvať odteraz do 14. októbra 2015 do polnoci. Vo štvrtok vyberiem jedného výhercu, ktorého zverejním v tomto článku. Jediné čo musíte splniť je napísať tu dolu pod článok nejaké pekné prianie, básničku proste hocičo - je to len a len na vás...kreativite sa medze nekladú :D a nezabudnite pripísať svoj e-mail, aby som vás potom mohla kontaktovať. Najkrajší komentár vyberiem ja spolu so svojou polovičkou. A aby som nezabudla, súťaž je určená pre Slovenskú a Českú republiku.

A ak chcete, môžete ma sledovať cez GFC 
alebo na mojom instagrame, kde je viac z mojej tvorby :)


VYHODNOTENIE!
Víťazkou sa stáva Bee.! Blahoželám a čakaj odomňa e-mail :) Ďakujem každej jednej z vás. Bez vás by tento blog už dávno neexistoval 

12 komentárov:

  1. V prvom rade veľmi veľmi blahoželám k prvému rôčku a verím, že ti to ešte veľmi dlho vydrží ♥
    Sama neviem, ako som sa dostala na tvoj blog, či to bolo cez nejaký odkaz alebo si ma obšťastnila nejakým komentárom a moja zvedavosť mi nedala nakuknúť sem, ale som veľmi rada, že sa tak stalo. Ani si nevieš predstaviť, akým obrovským zdrojom inšpirácie tvoj blog pre mňa je. Si neuveriteľne kreatívna a čítať tvoje články obohatené o všetky tie krásne fotografie plné ešte nádhernejších vecí ma núti vyskakovať zo stoličky a hľadať všetky potrebné veci a rovno sa pustiť do výroby. Tak pevne verím, že ešte dlho predlho budeš naďalej prebúdzať moju kreatívnu stránku, ktorá v týchto dňoch pomaly zaspáva, keďže na nejaké výtvory kvôli škole a učeniu sa nemám veľa času...
    Takže ešte raz krásne prvé výročie a pozdravuj svoju polovičku ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A hoci som nič kreatívne nevymyslela, pri pohľade na tú krabičku mi moje podvedomie nedá pokoj a nenápadne prihadzujem i môj mail - zakarovska.b@gmail.com :D

      Odstrániť
  2. Milá Blani a milý blogu, přeji jen to nejlepší a mnoho dalších blogových narozenin. Ať se tvoření daří a ať je stále chuť se o tvoření a vlastně nejen o tvoření podělit. Moc ráda nakukuji a už mám vytipovánu spoustu nápadů zde zveřejněných k realizaci.
    Krásný zbytek víkendu!
    Katka (stankova.kata@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéva , jednoročátko! Blani, Tvému blogovému díťátku přeju hodně kreativních nápadů, spoustu času (toho není nikdy dost) na jejich realizaci a hlavně radost z tvoření:-)

    Budu se těšit na další inspiraci (pro sebe i pro děti do školy), moc ráda tady nakukuju:)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika :) dúfam, že tých nápadov bude čím ďalej tým viac :*

      Odstrániť
  4. Ku krásnemu prvému roku fungovaniu tejto stránky prajem len to najlepšie nielen pre blog, ale aj pre autorku a pisateľa blogu i zároveň nám čitateľom, aby sme takto o rok oslávili ešte krajšie, vypeckovanejšie druhé narodeniny. Tvoj blog som objavila nedávno, ved sem tam sa objaví i môj komentár. Tvoj blog som si obľúbila preto, lebo som rovnaká kreatívna duša ako ty. Je mi inšpiráciou nielen na tvorenie ale dokonca som prebila svoj strach z varenia a konečne som chytila varechu do ruky a chytila priležitosť za ucho (hrnca). Sám autor ani len netuší, ako dokáže inšpirovať a povzbudiť peknými slovami ľudí, ktorých ani nepozná, nevedia čo sú zač a úplne im niekedy prehovorí do duše. Človeka to aj nasmeruje takému dobru. Rada sem chodím a teraz som len tak si sadla za počítač, zapálila voňavú sviečku a reku idem hľadať stratenú moju kreativitu. Tie papierové tienidlá nemajú chybu!! Apropo, je mi veľkým potešením, želať Ti milý blog s Blankou v deň narodenín, veľa zdravia, šťastia veľa, všetko, čo si srdce želá, veľa lásky, spokojnosti, v celej ďalšej budúcnosti, úsmev v tvári, radosť v oku, úspech v každom žitia kroku.
    Zuy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. preco som toto zmeskalaaa, och :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. preco som toto zmeskalaaa, och :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť