streda 25. mája 2016

soutache alebo šujtáš

Už dávnejšie som na instagrame ukazovala, že som sa "dala" na novú techniku a to na šujtáš. Popravde, dosť som sa toho obávala, no zistila som, že úplne zbytočne! Aj keď je výroba takejto bižutérie naozaj časovo náročné - áno prvá táto náušnica mi trvala niečo cez päť hodín!!! Nie nesrandujem, bolo mi do plaču :D. No neskôr som skúsila niečo jednoduchšie a to už bola jedna radosť. Tieto náušničky som vyrábala pre svoju kamarátku - vlastne ona sama ma oslovila, či by som jej niečo takéto nevyrobila. Ona si vybrala tvar a farbenú kombináciu a ja som potom len kombinovala korálky a všetko ostatné. Nakoniec vznikli tieto náušnice. Trochu som sa obávala aká bude jej reakcia, lebo každá náušnica je iná (dôkaz na prvej fotke :D). Veľmi milo ma prekvapila, keď mi povedala, že veď to je handmade, že aspoň bude originálna.

8 komentárov:

  1. Asi som slepá alebo len blbá, ale ja veľmi rozdiel medzi náušnicami nevidím :D A to na ne zízam asi päť minút :D :D
    Tak či tak - sú nesmierne krásne ❤❤❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wonderful earrings made hands <3
    Xoxo

    www.gattavaidosa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasnééé sú! a ten rozdiel je úplne nepatrný, to už väčší by si našla v páre čínskych topánok :D šikulka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D možno aj tie sú handmade a ani o tom nevieme :D

      Odstrániť
  4. Wáááu! Krása! Já bych na ohle neměla trpělivost:-)
    A to, že jsou každá tršku jiná, je dělá ještě hezčími!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika :) ja som ich viac krát chcela hodiť do kúta, ale nakoniec som sa premohla :D

      Odstrániť