štvrtok 2. marca 2017

blahoželanie trochu inak

Dnes tu mám zas a znovu papierový post. Sľubujem, že ten ďalší nebude. Teda iba z časti bude, ale nie celý :D. Tentokrát som vyrábala blahoželanie ku svadbe pre moju kamarátku. Ona sama pohľadnice miluje a posiela mi ich pri každej príležitosti. Preto som sa rozhodla, že jej vyrobím niečo iné. "Exploding box" je vlastne takáto krabička, ktorá slúži ako blahoželanie a krabička na peniaze zároveň. A vyzerá to vážne skvelo! (teda nemyslím tú moju, ale všeobecne :D). Základ krabičky som si vyrábala sama, ale dá sa kúpiť aj polotovar. Ostatné je už len na vás. Farba, vzor, text či lepenkové výrezy. Môžu sa použiť aj kvietky či iné 3D ozdoby. Ja som zvolila kombináciu jemnej ružovej a craft papieru. Text som vymýšľala sama a keď som mala tieto skvelé lepenkové výrezy doma, tak to  proste išlo nejako samo :).

 Majte krásny večer!



2 komentáre:

  1. jááj tieto tvoje papierové výtvory. <3 Parádne sú Blanka. Myšlienka pohľadnice ako krabičky ma ešte nenavštívila tak ti ďakujem aj za inšpiráciu, vyskúšam určite. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, opäť mi vyrazilo dych z toľkej nádhery♥^.^♥ Je to dokonalé a prekrásne♥♥♥ Si veľmi, preveľmi šikovná a talentovaná :D Aj ja som mala tú česť s exploding boxom, keď som ho vyrábala sestre a takmer ma pripravil o rozum :D Chcela som dať niekedy jeho výrobu aj na blog, lebo je to skvelý nápad ako prekvapiť blízkeho, no neviem, či sa mi nejaký pekný podarí vyrobiť...ale ten tvoj...PREKRÁSNY♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť