utorok 22. marca 2016

skoro ako od pštrosa

V poslednej dobe tvorím naozaj veľa. Viem, že to nie je vidno na blogu, čo ma naozaj veľmi mrzí, no momentálne obdobie je pre mňa plné zmien a nových vecí. Ale o tom snáď niekedy inokedy :). Teraz k tým "pštrosím" vajíčkam. Maľovala som ich ešte niekedy vo februári, no dokončila som ich len nedávno. Základ tvorí polystyrénové vajíčko, ktoré je natreté akrylovou farbou. Fŕkance som robila suchým tvrdým štetcom (tiež akrylovou farbou), no nabudúce použijem asi starú zubnú kefku, lebo štetec mi veľmi rýchlo zmäkol a zle sa mi s ním manipulovalo. Nakoniec som pridala prírodnú rafiu, ktorú zoženiete v kreatívnom obchode alebo v kvetinárstve. 

7 komentárov:

  1. sú krásne :) prosím ťa aké akrylové farby si použila, že sú také krásne pastelové? :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ZuZu...ja si farby vždy miešam,takže na druhý krát ich nikdy také isté nenamiešam :D ale v princípe stačí dať do základnej farby bielu a je to ;)

      Odstrániť
  2. ♡♡♡♡♡
    Ja neprestávam žasnúť ♡ Hoci Veľká noc je doslova za rohom, ešte zajtra možno stihnem zabehnúť do kreatívnych potrieb; a ak aj nie, tak ich spravím niekedy v blízkej dobe a ostatnú do ďalšieho roka - ale jednoducho ich musím spraviť, lebo sú prenádherné ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné...ty odstíny barev se ti opravdu velmi povedly...a celkově kompozice vajíček v bedýnce...no, prostě krása! Děkuji za inspiraci, letos už nestihnu, ale dávám si do seznamu, co vyrobit na Velikonoce 2017 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee, jsou nádherné, ty barvy se moc povedly!

    OdpovedaťOdstrániť