utorok 26. júla 2016

pre družičky

Absolútne nestíham! A to ešte ten malý človiečik nieje medzi nami :D. Čo ja len budem potom robiť? Predpokladám, že na blog sa vrátim tak po pol roku (Bože, prosím, len to nie, lebo mi budete strašne chýbať). Uvidím sama, ako to budeme zvládať. Do pôrodu mám ešte nejaké tie týždne, no musím ešte vyrobiť kamarátke 40 mydielok na svadbu a namaľovať jej svadobné poháre. Okrem toho som vyrábala na svadbu švagrininej sestry náramky pre družičky. Sú úplne obyčajné. Lupienky z organzy a perličky na gumičke. Hádam sa jej budú páčiť. Majte sa krásne a dúfam, že sa zas neozvem po mesiaci :D.

2 komentáre:

  1. Ja dúfam, že aspoň z času na čas nás nejako updatuješ, že ako sa máš a ako sa má drobec a tak, lebo sa veľmi teším s vami ♥♥♥
    Ale ako vidím, tak ťa kreativita ani trochu neopúšťa - ale asi si ešte musíš toto vyrábanie užiť, lebo s bábom na rukách toho asi veľa nevyrobíš; a pochybujem, že sa ti to niečoho veľkého bude chcieť, keď bude spinkať :D
    Každopádne - náramky sú krásne ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no uvidíme čo bude potom :) sama som zvedavá :D a ďakujem, aj neveste sa páčia :)

      Odstrániť