štvrtok 9. októbra 2014

"bavlnkový" náhrdelník

Tento návod nie je podľa mňa príliš zložitý a s trochou zručnosti ho hravo zvládne každý. Vopred však upozorňujem, že samotný nápad nie je z mojej hlavy a nechala som sa inšpirovať naším kamarátom Pinterestom :D

Tak dosť bolo rečí a pusťme sa do toho!


Prvú radu retiazok som si urobila popredu, aby som zistila, či mi to vlastne pôjde :)
A tak som sa pustila do tretej... 

/pozn. nezabudnite si rátať očká, na to, aby náhrdelník pekne "sedel" na krku je potrebné dávať každú radu o očko či dve menej :)/



"Prišila" som si celú retiazku až do konca...
Teraz prišli na rad kliešte, ketlovacie nity a korálky. Ja som nakoniec použila len sklenené....a postupne som ich upevňovala na očká retiazky. Nakoniec som prilepila stužku. 
Odmerala som si potrebnú dĺžku, aby nebola príliš krátka, ale ani príliš dlhá...



A tu je hotový náhrdelník v plnej kráse :)


Takýmto spôsobom si môžete vyrobiť aj náramok. Kreativite sa medze nekladú :)

Majte pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára