streda 29. októbra 2014

lovely teaspoon

Dnes som si pre Vás pripravila trošku fimovania :) Je to naozaj veľmi jednoduché a Vaše deťúrence si tieto veselé lyžičky zamilujú...




Budeme potrebovať:
  • lyžička
  • polymérová hmota (Fimo, Premo...)
  • tekutá polymérová hmota
  • vykrajovačky rôznych tvarov - ja som použila kvietky
  • písmenkové vykrajovačky
  • iné pomôcky na prácu s polymérom
  • mlynček na cestoviny
Najskôr som si vymiešala požadované odtiene polyméru. Ja som použila tri odtiene ružovej. 
"Vyskladala" som si meno - áno, mám tam preklep a dokonca to nemám ani zrkadlovo, no našťastie som si to všimla skôr, ako išlo do tuhého :D


Potom som si obalila koniec lyžičky najtmavšou ružovou a vytlačila na ňu meno.
Mlynčekom som si vyvaľkala (hrúbka č.7) zvyšné dva odtiene polyméru a vykrojila kvietky. 
Nakoniec som ich prilepila tekutou polymérovou hmotou na lyžičku a pritlačila.


HOTOVO

PS: odporúčam umývať ručne a v žiadnom prípade ich nedávajte do umývačky riadu. Ale počula som, že to prežili, no ja to radšej nebudem skúšať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára