nedeľa 3. decembra 2017

tohtoročný adventný

Tento rok som sa rozhodla pre takúto ikebanu. Na Pintereste som našla veľa inšpirácii a takýto typ svietnika ma úplne dostal. A má to aj super výhodu, je spratný a nezaberá toľko miesta ako obyčajný veniec. Na výrobu som použila len starý kvetináč, ktorý som nafarbila bielou akrylovou farbou, tuju zo záhrady, veľké biele sviečky, šišky, badián, sušené para orechy (alá cesnaky - naozaj si  nemôžem pomôcť, ale oni vážne tak vyzerajú), drevené gombíky a hviezdičky a tieto skvelé škoricové nepečené perníčky.


 Prajem vám krásnu prvú adventnú nedeľu 
a užite si tento predvianočný čas!


4 komentáre:

  1. Minimalistické spracovanie klasický tradícií je v poslednej dobe mojou obľubou - a tento veniec ide hneď medzi prvé miesta najkrajších vecí! Si neuveriteľne šikovná ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť