sobota 27. decembra 2014

cookies z ovsených vločiek

Myslím že nie som sama, čo rada maškrtí. Po tohtoročných (prejedacích) Vianociach ma dnes prepadla zdravšia nálada, tak som si upiekla koláčiky z ovsených vločiek. Recepty typu "čo chladnička dala" nemám moc rada, no vážne sa mi nechcelo bežať do obchodu :D Čo už, lenivá som! Tak som dala na stôl všetko čo som našla a sekala, miešala, strúhala...

Na cca 15 sušienok potrebujeme:
  • 5 polievkových lyžíc ovsených vločiek
  • 2 polievkové lyžice kokosu
  • väčšiu hrsť nasekaných vlašských orechov
  • hrsť sušených brusníc
  • hrsť kondenzovanej pomarančovej kôry
  • 1 menšie nastrúhané jablko
  • 2 nasekané tabličky horkej čokolády
  • 1/2 lyžičky prášku do pečiva
  • cca 2 lyžice masla
  • 1 vajíčko
  • 1 lyžička medu
  • 1 vanilínový cukor - môžete aj nemusíte, ale ja ho proste milujem :)
Postup je veľmi jednoduchý. Najprv zamiešajte všetky "suché" ingrediencie, potom pridajte maslo, vajíčko, med a cukor. Na plech vystlaný papierom na pečenie si urobte malé kôpky a dajte piecť do rúry na 170 stupňov cca 10 minút. Záleží však od rúry, môže to trvať aj dlhšie - preto si na ne dávajte pozor.

Mňam ale  boli dobré!

Boli by vhodné aj na silvestrovskú fitness párty, čo poviete? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára